Subsidies kunnen ook jouw internationaal ondernemen een duwtje in de rug geven.
Kijk hieronder welke subsidies voor jouw bedrijf van toepassing kunnen zijn.
Als je een nieuwe markt wil bereiken is het soms handig om daar voet aan de grond te hebben. In dat geval kan een lokaal prospectiekantoor wonderen doen. Voor de kosten van een dergelijk kantoor gedurende het eerste werkingsjaar kan je een mooie subsidie krijgen. Voorwaarden zijn:
Als je een nieuwe markt beter wil leren kennen, ga je daar uiteraard eens ter plaatse kijken en spreek je af met potentiële klanten. Een stuk van die reis- en verblijfskosten kan je gesubsidieerd krijgen. De voorwaarden daarvoor zijn:
De deelname aan een beurs in het buitenland kan de zichtbaarheid van je bedrijf enorm verhogen. Een stuk van de kosten die je maakt om aanwezig te zijn op een dergelijke beurs kan je vergoed krijgen. Voorwaarden zijn:
De deelname aan een niche event in het buitenland kan de zichtbaarheid van je bedrijf enorm verhogen. Een stuk van de kosten die je maakt om aanwezig te zijn op een dergelijk event kan je vergoed krijgen. Voorwaarden zijn:
Als je in nieuwe markten actief bent of wil zijn is het soms nodig om de bestaande digitale communicatie te vertalen naar de lokale taal of een meer wijd verspreide taal. Voor deze vertaling van digitaal, commercieel drukwerk kan je van FIT steun krijgen. De voorwaarden zijn:
Als je een actie plant in een nieuwe markt die niet onder een van de bovenstaande pijlers valt, kan je een maatwerkproject aanvragen. Voorwaarden hiervoor zijn:
Heb je nog vragen of wil je een idee aftoetsen?
Contacteer ons zeker